wyszukiwanie zaawansowane
» Pomoc

Pomoc

Jak dostarczymy Twoje zamówienie? Krok po kroku:

Klient składa zamówienie.
  1. Wysłanie maila z potwierdzeniem zamówienia.
  2. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji - przekierowane do działu, który zajmie się skompletowaniem zamówienia i przygotowaniem wysyłki/odbioru osobistego.
  3. Wysłanie maila z potwierdzeniem skompletowania zamówienia. Jeśli wybrałaś/aś dostawę kurierem, otrzymasz numer listu przewozowego paczki. Jeśli wybrałeś/aś dostawę InPost paczkomaty 24/7, otrzymasz numer nadania przesyłki (dodatkowo zostaniesz powiadomiony wiadomością SMS o możliwości odbioru paczki). Jeśli wybrałeś/aś darmowy odbiór osobisty w księgarni stacjonarnej, otrzymasz powiadomienie o możliwości odbioru paczki w księgarni. Jeśli wybrałeś/aś odbiór osobisty w UP Poczty Polskiej, oczekuj na informację z poczty.
  4. Właśnie otrzymałeś paczkę! Ciesz się z zakupu! Z czytelniczymi pozdrowieniami - zespół Czytay.pl. Dziękujemy za zakupy w naszej księgarni internetowej!

FAQ - najczęściej zadawane pytania:
 
1. Czy mogę kupić książkę (złożyć zamówienie) - bez konieczności zakładania konta?

Tak. Jeśli nie chcesz założyć konta (zarejestrować się) w naszej księgarni internetowej, możesz złożyć zamówienie. Przejdź do koszyka > wybierz formę wysyłki i formę płatności > kliknij Do kasy > Po prawej stronie Nowy klient uzupełnij pole Adres e-mail i kliknij Dalej > kontynuuj zakupy bez rejestracji konta.

2. Dlaczego jeśli nie chcę założyć konta, muszę podać adres e-mail?

Adres e-mail jest nam niezbędny do komunikacji z Klientem. Drugim kanałem komunikacji jest kontakt telefoniczny - w razie pomyłki lub awarii, zawsze będziemy mogli powiadomić Cię o realizacji Twojego zamówienia. Bardzo ważne jest podanie prawidłowego adresu e-mail.

3. Złożyłem/am zamówienie i nie otrzymałem/am wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia. Dlaczego?

Przyczyną może być podanie błędnego adresu e-mail w momencie zakładania konta lub składania zamówienia. Jeśli masz dostęp do konta, sprawdź czy podałeś/aś prawidłowy adres e-mail. Jeśli nie masz założonego konta, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - sklep@czytay.pl - lub tel. 506-689-996.

4. Jakie są etapy realizacji mojego zamówienia?
  1. Zamówienie otrzymane - właśnie złożyłeś zamówienie.
  2. Zamówienie przekazane do realizacji - Twoje zamówienie zostało przekazane do działu, który zajmie się realizacją Twojego zamówienia.
  3. Zamówienie skompletowane - Twoje zamówienie zostało skompletowane i przygotowane do wysyłki.
  4. Zamówienie zrealizowane - Twoje zamówienie zostało zrealizowane.
5. Nie umiem lub obawiam się samodzielnego zakupu w księgarni. Czy mogę liczyć na pomoc?

Tak. Jeśli obawiasz się, że nie będziesz w stanie kupić samodzielnie - przeczytaj instruktarz zakupu (na samej górze tej strony) lub skontaktuj się z naszym Konsultantem tel. 506-689-996. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest właśnie po to, by pomagać!

6. Dostępność książki wyświetla się jako Niski stan (1-4 egz.) - co to właściwie oznacza?

Status dostępności Niski stan (1-4 egz.) otrzymują książki, które posiadamy w niskim nakładzie. Bardzo często są to tytuły, które znajdziesz tylko w naszej księgarni.
Jeśli chcesz zamówić ilość większą niż 1 szt. danego tytułu - skontaktuj się proszę z Konsultantem - sklep@czytay.pl- lub tel. 506-689-996. Konsultant sprawdzi dostępność i ilość sztuk danej książki.

7. Wybrałem/am formę płatności PayU, ale wyskoczył błąd i przerwało transakcję. Co mam zrobić?

Niestety z przyczyn niezależnych od nas sporadycznie zdarza się, że system płatności PayU ulega awarii. W pierwszej kolejności skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - sklep@czytay.pl- lub tel. 506-689-996. Sprawdzimy czy płatność na pewno nie została zaksięgowana na naszym koncie. Jeśli Twoja płatność nie będzie zaksięgowana na koncie PayU, możesz dokonać płatności przelewem standardowym (KLIKNIJ - NUMER KONTA BANKOWEGO) - w tytule przelewu koniecznie podaj nr zamówienia!

8. Jak samodzielnie sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Jeśli posiadasz konto stan realizacji można w dowolnym momencie sprawdzić w zakładceLogowanie do sklepu. Znajdziesz tam wszelkie informacje dotyczące szczegółów Twojego zamówienia. Jeśli nie posiadasz konta (nie jesteś zarejestrowany) - skontaktuj się z naszym Konsultantem- sklep@czytay.pl- lub tel. 506-689-996 (do uzyskania informacji potrzebny będzie nr zamówienia).

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl