wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje
1. Przy odbiorze przesyłki od kuriera (w porządku wyboru takiej formy dostawy) zalecamy dokonanie oględzin, czy opakowanie i towar nie zostały uszkodzone.
1.1. Gdy uszkodzeniu uległ towar lub opakowanie – zalecamy rezygnację z odbioru. W przypadku rezygnacji z odbioru przesyłki należy:
- nie podpisywać listów przewozowych;
- nie odbierać przesyłki od kuriera
1.2. Jeżeli stwierdzą Państwo po rozpakowaniu i dokładnym obejrzeniu, że towar jest uszkodzony prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikiem Sklepu za pośrednictwem adresu e-mail sklep@czytay.pl
2. Sklep zobowiązany jest dostarczyć Klientowi towar wolny od wad.
3. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta). Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.
5. W przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad fizycznych lub prawnych Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji (rękojmia) w formie elektronicznej na adres e-mail: sklep@czytay.pl, za pomocą wzoru formularza „Zgłoszenie reklamacyjne” lub w formie pisemnej na adres PH-D „Książnica Polska” Sp. z o.o. w Olsztynie, podany w górnej części Regulaminu.
6. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące Klientowi z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.
6.1. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę zawarcia umowy sprzedaży, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, określenie przez Klienta żądania sposobu rozpatrzenia reklamacji oraz preferowany przez Klienta sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
6.2. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji prosimy  dostarczyć reklamowany towar oraz dowód jego zakupu, wysyłając na przesyłką pocztową ekonomiczną na adres Przedsiębiorstwo Hurtowo-Detaliczne „Książnica Polska” Spółka z o.o., Olsztyn 10-959, pl. Jana Pawła II 2/3 z dopiskiem „REKLAMACJA CZYTAY.PL”.
6.3. W przypadku stwierdzenia wady, Klient ma prawo żądać obniżenia ceny towaru, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie wskazane wyżej nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep lub gdy Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub dokonał usunięcia wady.
6.4. Klient może żądać usunięcia wady rzeczy na wolną od wad albo wymiany, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.
6.5. Wyjątek w procedurze reklamacji stanowią gry komputerowe i programy multimedialne posiadające elektroniczny klucz aktywacyjny. Aby dokonać reklamacji tego typu produktu należy skontaktować się z jego producentem, który wysyła do Klienta drogą elektroniczną informację o przyczynach usterki. Wydrukowana wiadomość razem z towarem stanowią podstawę do uznania reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na pełnowartościowy.
7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
7.1. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
7.2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty wydania towaru.

 

Wzór formularza reklamacyjnego

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl