wyszukiwanie zaawansowane
» » » Service Design po polsku
Service Design po polsku

Service Design po polsku

Książka ta pomoże Ci: -przygotować lepsze i unikatowe usługi, -uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian, -poprawić rentowność i stabilność biznesu, -oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika.…
zobacz cały opis

Cena: 50,15 zł

Cena katalogowa: 59,00 zł

Oszczędzasz: 15%

Przedsprzedaż! Premiera: 10-12-2017

Dostępność:Aktualnie niedostępny

Koszt wysyłki:od 3,99 zł  Dostępne formy wysyłki:Odbiór osobisty - odbierz za darmo w jednym z 30 punktów odbioru! - 0,00 zł
Kurier - 10,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 5,99 zł
Paczka w RUCHU - 3,99 zł

Kod EAN:9788301194321

Stan:Nowy

 Dostępne formy wysyłki:Odbiór osobisty - odbierz za darmo w jednym z 30 punktów odbioru! - 0,00 zł
Kurier - 10,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 5,99 zł
Paczka w RUCHU - 3,99 zł
  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Książka ta pomoże Ci: -przygotować lepsze i unikatowe usługi, -uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian, -poprawić rentowność i stabilność biznesu, -oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska – platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.
AutorzyChłodnicki Marcin
WydawnictwoWydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania2017
Liczba stron250
OprawaMiękka
Format16.5x23.5cm

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopgold.pl